Broken Vessels (Amazing Grace)

20 juli 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De vorige dag was het ons niet gelukt om op tijd bij het Route 66 museum te zijn, dus zondag ochtend stonden we om 8:55 klaar voor het museum. het was een klein museum met alle geschiedenis over de route 66 en ook nog een klein nagebouwd stadje met een diner, kapper, schoenmaker, enzovoort. Na het museum zijn we in de camper gestapt en gingen we op weg naar L.A. De langste trip tot nu toe. Na ongeveer 8 uur bereikten we de camping. De plekjes op de camping waren echter erg klein, in plaats van normaal onder de luivel zitten, zaten we gezellig op een rijtje, strak tegen de camper aan.

Het enige wat op Margretha haar lijst stond, was een bezoek brengen aan de Hillsong kerk. De Hillsong kerk zit sinds kort ook in Los Angeles, in het Belasco Theater, een prachtig theater. We waren niet de enige die de dienst wouden bezoeken, er stond al een rij voor het theater. Terwijl we in de rij stonden, maakten de vrijwilligers van de kerk een praatje met je en terwijl je naar binnen liep, kreeg je van iedereen een highfive. Typisch Amerikaans, die vriendelijkheid. De dienst was echt geweldig. Hij duurde wel 2 uur, maar dat hadden we er voor over.

Maandag is het tijd voor Disneyland, YEAH!