Dag 1 Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

5 mei 2015 - León, Spanje

Hallo allemaal,

Na een voorspoedige vlucht met enige vertraging aangekomen in Madrid. We waren te laat om onze aansluiting met de trein naar Leon te halen dus een kaartje kopen voor de rit van 14:40 uur. Met een reistijd van 3 uur !! Gerekend vanaf 11:00 nog weer 3 uur wachten op een houten Spaans stadionbankje... ('n houten reet) Na dus een zit van ruim 6 uur met een mooie treinreis aangekomen in onze start plaats Leon. We zitten in het hotel tegenover de grote kathedraal die stamt uit de 13/14 eeuw. We gaan hem morgen even vanbinnen bekijken.

Voor nu welterusten en morgen de eerste 20 KM richting Villavante.

1. Harmke:
    5 mei 2015
    Dan heb je geluk dat het kaartje niet voor morgen was, ons overkwam het ook. Succes. Met de reis
  2. Marian:
    6 mei 2015
    De rest van de tocht hopen jullie te voet af te leggen, dus geen last meer van stremmingen in het openbaar vervoer :P Succes met lopen vandaag! Ik kijk uit naar jullie volgende verslag!