It Happened in Monterey

26 juli 2014 - Monterey, Virginia, Verenigde Staten

Zaterdag zijn we lekker Monterey in geweest. Eerst zijn we langs de meest gefotografeerde boom gereden, wat die wou Evert graag zien. De boom staat op een rots en is de enige die er nog staat. Daar hebben we even een paar mooie foto's gemaakt. Na de boom te hebben gezien, zijn we langs de kust terug gereden naar Monterey.Monterey ligt aan de zee en heeft een haven. Ook zwemmen er aan de kust allemaal zeehondjes, wat echt super leuk is. Het is eigenlijk een gratis dolfinarium.

Je kunt er over de pier lopen, waar allemaal leuke winkeltjes zitten. Er stond ook een man op de pier met papegaaien. Evert en Margretha mochten er een vasthouden. Daarna zijn we nog even verder Monterey ingelopen, maar daar bleek niks meer te zijn om te bekijken, dus zijn we terug naar de camper gelopen.

Weer terug op de camping hebben we lekker gebarbecued. Papa hadden verschillende stukjes vlees in de supermarkt gekocht en mama had lekkere salade gemaakt.

Na het eten hebben we nog een lekker campvuurtje gemaakt en daarna zijn we lekker naar bed gegaan. Voor zover het slapen lukte, want de camping ligt naast de snelweg. Wat wel echt een minpunt was aan de camping.