Roller Coaster by the Sea

28 juli 2014 - Santa Cruz, California, Verenigde Staten

Omdat het zondag niet gelukt was met onze stranddag, wouden we maandag een stranddag doen. Helaas waren er een paar mensen van het gezin die geen zin hadden in het strand en aangezien we een democratie zijn als gezin, hebben we besloten dat het een dag aan het zwembad werd.

Om een uur of 6 zijn we naar Santa Cruz gegaan. Op de pier van Santa Cruz is een grote kermis met achtbaan, wild waterbaan, spookhuis en nog meer. Santa Cruz is ook de plek waar het surfen is begonnen en waar het merk O’neill is ontstaan. Er zitten op de pier ook een aantal leuke souvenirshops, waar we de nodige souvenirs nog even hebben gekocht. Na onze ogen hebben uitgekeken op de pier, hebben we een leuk restaurantje opgezocht op de pier. We kwamen terecht in een Italiaans visrestaurantje, waar we heerlijk gegeten hebben. Na het eten zijn we terug gelopen over de pier.

Terug op de camping werd alles alvast opgeruimd, zodat we de volgende ochtend zo door konden rijden naar de volgende camping.