Dag 3 Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

7 mei 2015 - Astorga, Spanje

Vanmorgen rustig aan gedaan. Om half negen was er ontbijt en heel gezellig met z'n allen aan een lange tafel. Vers gebakken eitje en fruit erbij en voor onderweg vers water. Na een uitgebreid afscheid en bedankt te hebben voor de geode zorgen weer op pad.

In het eerste dorp aangekomen zagen we drie, nee vier ooievaarsnesten op de kerktoren. Slecht voorteken... :)

In het dorpscafé een kop koffie gedronken en onze stempel gehaald, lijkt net de avondvierdaagse... Weer verder over de oude romeinse brug het dorp weer uit gewandeld. net het dorp uit raakten we in gesprek met een menheer van de brugwacht en hij vroeg waar we vandaan kwamen. 'Holland' aantwoorden we in het engels, menheer bleek ook een beetje nederlands te kunnen. Blijkt het een nederlander te zijn die daar al 15 jaar woont.

Na een leuk gesprek toch gekozen voor de korte versie vandaag. De lange versie was 4 km langer :) Een mooie prachtige voorspoedige tocht gehad. Al om half vier aangekomen in het stadje Astorga.

Morgen hopend op weer zo'n mooie dag.

Welterusten, Marieke en zwanie

1. Greet en Frits:
    8 mei 2015
    Leuk dat het allemaal gezellig is en dat de reis voorspoedig verloopt. Zet hem op jongens !
    Groetjes van Greet en Frits