Life is a Highway

15 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dinsdag was onze reisdag. On our way to Vegas! Eigenlijk valt er niet veel over de dag zelf te vertellen. Het enige wat we gedaan hebben overdag is rijden en rijden en rijden.

Rond 5 uur kwamen we aan de camping. Het was zo warm in Las Vegas, dat we meteen onze zwemkleding hebben aangetrokken en zijn vertrokken naar het zwembad.

Rond 7 uur waren we gedoucht en wel en zijn we de strip opgegaan. De langste en bekendste straat van Las Vegas. We hebben onze ogen uitgekeken! We konden voor 8 $ een buskaart kopen die 24 uur geldig was. De bus reed namelijk ook 24/7. Toen de bus eraan kwam hoorden we de buschauffeur zingen: Move back, move back, here comes the bus, en daarna zei hij in alle talen die hij wist dankjewel. Ik wou dat er in Nederland ook zulke leuke buschauffeurs waren. Om 11 uur rommelden onze magen zo erg, dat we een restaurant hebben opgezocht om wat te eten. we kwamen terecht bij het restaurant van de Amerikaanse kok Guy Fieri. heerlijke hamburgers en kippenpoten. na het eten zijn we terug naar de camping gelopen.

Las Vegas is een stad dat altijd leeft. Echt geweldig en groot.