Waking up in Vegas

16 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Terwijl de rest van Las Vegas nog lag te slapen, werden wij wakker in een sauna van een camper. De eieren lagen gekookt en wel in de koelkast. Zo langzaam mogelijk hebben we ons klaar gemaakt. We zijn in de bus gestapt en zijn opzoek gegaan naar een plek voor ontbijt. Na het ontbijt hebben we rondgelopen in de buurt, langs de wedding chapels.

Met de bus zijn we de hele strip over geweest. De strip is leuk om te bekijken, want ze hebben allemaal steden na gemaakt. Zo kom je New York, Parijs, Venetië en Egypte tegen. Bij Parijs hebben ze de eiffeltoren nagebouwd en bij New York staat het vrijheidsbeeld. Op strip heb je ook grote shopping malls. In deze malls vindt je de grote merken, zoals Abercrombie & Fitch, Macy's enzovoort. Natuurlijk zijn we hier flink los gegaan.

De temperatuur was inmiddels 45 graden, dus het was tijd voor een duik in het zwembad. 's Avonds hebben we in het nagebouwde Venetië, in een Italiaans restaurant, gegeten. Daarna zijn we, op aanrader van veel mensen, naar de Fremontstreet gegaan. Dat is het oude Las Vegas. Het was heel gaaf om te zien, overal licht en mensen en boven ons hing een groot scherm waar ze videoclips op af speelden.

Las Vegas was geweldig, maar het is weer tijd om verder te gaan!