On The Road Again

12 juli 2014 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

we’re on the road!

zaterdag ochtend was het zo ver. We mochten onze camper ophalen bij Roadbear. De eerste vraag die ochtend was hoe we bij Roadbear konden komen. na enig overleg met Roadbear zelf en het hotelpersoneel, werd er een taxiservice gebeld. na ons heerlijke Amerikaans ontbijt stond er een Obama security car voor ons klaar. de koffers werden ingeladen en na een half uur kwamen we aan bij Roadbear.

met nog twee Nederlandse gezinnen stonden we te wachten op onze camper. Alles werd ons haarfijn met Amerikaanse militaire precisie uitgelegd en na een half uurtje konden we zelf de weg op. Op naar de supermarket! Laten we het erop houden dat we maar éen kar vol hadden met voedsel. We hebben onze ogen uitgekeken in de uitgebreide supermarkt. Na de supermarkt was het tijd om eindelijk op weg te gaan naar ons eerste punt, Yosemite park.

We staan op ons plekje op de camping, omringt door de Nederlanders. Dat is nou nog eens een vakantie die iedereen wil. oké, het valt wel mee, het zijn drie gezinnen. Zondag is het tijd om Yosemite te verkennen. De foto’s volgen snel!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl