San Francisco

11 juli 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Onze eerste dagen in de VS zijn een feit! Gister hebben we rond gekeken in San Francisco en zijn we met de wereldberoemde cable tram door het heuvelachtige gebied van San Francisco geweest.

Vandaag zijn we sportief bezig geweest! Dat komt ook niet vaak voor :p We hebben met de fiets, die we gehuurd hadden, over de golden gate bridge gefietst.onderweg kreeg Tamara ook nog eens een lekke band, kan ook niet anders met de familie Bakker. Door de goede service van de fietsverhuur, kregen we na een half uur wachten een nieuwe fiets.  Eenmaal over de brug, konden we met de veerboot terug naar San Francisco. Na het zware fietsen, hebben we heerlijk gewinkeld in de straten van San Francisco en daarna zijn we lekker uiteten geweest.

Door de jetlag zijn we moe en hongerig, maar dat zal snel weer over zijn!

De foto's volgen snel, doei!

Van reisblog naar fotoboek

2. Je moe:
    Wij volgen jullie hoor
  3. Huize Schotbalk:
    14 juli 2014
    Veel plezier we volgen jullie
  4. De Schoutentjes:
    14 juli 2014
    Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. En dat jullie al genieten. Ik heb ook een paar jaar geleden over de Golden Gatebridge gefietst. Toen werd mij een een bagger fiets ter hand gesteld. De remmen zaten vast op het wiel. Jullie weten nu welke afstand je rijdt om de andere zijde van de brug te komen. Ik was kapot toen ik de andere zijde van de brug bereikte. Zo heeft iedereen een ervaring met de Golden Gatebridge.