Vertrella

23 april 2016

Hallo,

Vanmorgen al vroeg wakker: 7 uur, dus lekker vroeg starten. Volgens Marieke heeft 't vannacht flink geregend en geonweerd, ik heb niks gehoord... Na het ontbijt ons lekker warm aangekleed. Het was inderdaad nat en koud buiten. Eenmaal op het plein aangekomen zien we... ja hoor !!! Een MARKT. Wie Marieke kent weet dat je die niet zomaar voorbij kunt lopen. Dus maar effen over de markt. (ze waren nog aan het opstellen (gelukkig)) Ons pad vervolgd naar het pauselijk zomerverblijf. Daar aangekomen stond er een hele schoolklas te wachten op een toneelstuk dat zou worden opgevoerd voor hun voettocht begon. Wij zijn onze weg vervolgd, en na de goede weg eindelijk te hebben gevonden (er waren er 3) een lekkere cappuccino en de warme kleding uit uit gedaan, 't werd toch wel erg warm☀️op pad. Het werd een warme maar erg mooie tocht door en langs olijf- en hazelnoot bossen. Langs ruïnes van middeleeuwse warmwater bronnen. Onderweg nog door een alerte bewoner op het pad gewezen, wat niet te zien was voor ons. Na een tocht van 5,5 uur aangekomen in Vertrella, en daar eindelijk iets kunnen eten onderweg waren er geen restaurant te bekennen. Dus nu lekker met de benen omhoog genieten van een lekker ☀️☕️.  Tot morgen, Marieke en Zwanie

1. Greet en Frits:
    23 april 2016
    Toch alweer veel beleefd vandaag zo te horen. Succes en tot de volgende keer!